3 februari 2010

Första dagen som Au Pair praktikant.


Yes. Sitter å andras lite så här efter en lång dag av lek.
Nedan finns mitt försök att agera lekfarbror dokumenterat i bilder.



Under filten är man osynlig så då ser inte Anna vart vi är när det e dax för lite Clean Up-time.


Golfklubban kan jag inte vara utan.



en hopphage var det också.

Jag är säker på att det bor en liten gubbe där inne.



..och ett nytt icehotel finns nu på 36 Archer street!

Så är i efterhand vill jag nog ge mig själv betyget, 4 av 5 Toasters för ett bra jobb. ;)



Ni känner säkert igen er i känslan. Sitter å okynnes-läste lite referenslisor på en gamla doktorsavhandlingar bara för att det e lite som en påse lösgodis. Man bara vill ha lite till.. :p
Hur som. Bäst var det är dyker det upp ett bekant namn.

Hansi den gamla skruven visade sig ha krupit in i referenslistan. Coolt.

Sedan till dagens absoluta höjdpunkt.

Baka med Vigge!
Se filmen här>>



ojoj.. najs!


Imorgon, tidigt som fan, åker vi mot New York. Också - najs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar