14 februari 2010

Idé Torka

Hejsan svejsan.
Jag har hamnat i ett dödläge när det kommer till att skriva i den här bloggen. Ni vet, som när man ska gå till gymmet, men man inte orkar. Det är trögt att gå dit första gången och sedan är det fördjävligt de första två vekcorna, men håller man igång så går det lättare eftersom. Tillslut flyter det bara på.

Så idag gick jag till gymmet. Det var asgött. Tryckte lilla beachpasset. Tyckte det var en lämplig start. Gick egenom lite bilder på datorn och kom på att jag hade missat några små detaljer att delge er trogna läsare.

Här kommer en kort resumé:

Blev äntligen med bil!
Ford Taurus 1998! Vilken skillnad det gör!



Vaknade upp en dag och såg att det snöat, men bara under fötterna på folk.


Fick finbesök från Svedala. Hade tyvärr ingen bra bild på Andreas, så ni får glo på Ean i stället. Vi hade en fint grabb-moment med an massa manliga aktiviteter, bla grilla kött, bowling, Hooters och klubb. Helgen därpå åkte jag till Boston för att se på Blue Man Group tillsammans med Andreas och hans syrra Anna.


Det var en show utan dess like. Alla rätt med smått bisarra och därmed unika inslag av allt från rymdspya genom tryckluftsslang, en live gastroskopi och surrealistisk marshmallow-konst på volley och lyra. Se den! Rekommenderas starkt!!


För att hålla igång mitt framtida bloggflöde åkallar jag nu er! Vad vill ni veta om mitt liv här borta? Vad kan jag göra för Er ? Är det något som ni alltid funderat på men aldrig vågat fråga eran utbyteskoordinator? Skjut hejvilt. Jag behöver all hjälp jag kan få för att få igång en raketstart och en nytändning på den här bloggen.

Tack så länge och hoppas ni får en fantastisk alla hjärtans dag!

5 kommentarer:

  1. Känner ju spontant att ett löpande gym-loggande, daglig rapportering vore gött. För jag har noterat att jag har ( om jag tar hissen) endast 12 steg till gymmet. Har jag hunnit ner - nej. Så ja, vi e lite på samma sak. Kan tänka sig att allt e som vanligt, samma gym rutin vi hade i fjol, skillnaden e bara 8 timmars dygns fördröjning.. ;)

    Sedan vore det riktigt gött att få lite med info gällande Forden. Accelerationsdata, sladduglighet och antal omkörningar. Volvon har ju landat i pite, och vill meddela att den "spinner som en katt!" ;)

    Rock on - å ja - blueman group var en jäkla show. Skön bild på Ean!

    SvaraRadera
  2. HAAaaa. ja 12 steg kan ju vara en mardröm. det är nästan lite för enkelt.
    Var ute med fooorrrrden i förrgår å driftade faktiskt. Ska nog länga iväg ett inlägg om det imorn om jag hinner ;)

    Ner å jobba bänk nu. å så för vi gymmlogg hahaha!

    Skönt att höra att volvon rullar på med friskt mod. Har ni nån snö där borta?

    SvaraRadera
  3. De finns ingen tid för frågor. OS till 800% får återkomma till dig och verkligheten om nån månad.

    SvaraRadera
  4. jahajaa. men den där snubben som krockade med en järnstolpe i bob.. vad hände där egentligen?

    SvaraRadera
  5. Ett halvblåbär som kom i för hög fart och slog runt i sista kurvan. Då kastades han ut och in i en järnstolpe som stod direkt bredvid. Han dog direkt. Dom kläckte dagen efter att de kan nog va en bra idé att sätta upp en vägg där.

    SvaraRadera