9 februari 2010

Sista dagen som Au Pair praktikant!


Ja, då sitter man här,väskan ( typ... ) packad. (innehåller lite av mina grejer, sedan typ en halv bil till farsan, sedan lite customprylar till farfar, ungefär 100 par av syrrans skor.. ;) och dessa 10 dagar börjar dra sig mot sitt slut.
Men mycket kul har det varit.



Full fart i lekrummet!


..min nya lite vildare look! ;)
Nystyle:ad av Maddie. Hon tyckte det jag hade knäppt skortan lite slarvig, men nu var det perfekt. Och min frillan var klart bättre så här.



Från Mickaels 1års dag i lördags.
För dig som kollar. Notera hur snyggt jag lägger mina toner och förgyller sången.
Känner att jag nu personifierat uttrycket - sångfågel. Kvittrande vackert!

Haha!


Nicole och Mike!
Syrrans värdföräldrar och nya vänner!


Så, ja. Imorgon bär det av hem till Svedala och Piteyo!

Onsdag runt 20.00 bör sista halvlek av Pitelivet börjas på riktigt.
(24timmars transfer e ju nice! :p )


1 kommentar:

  1. VIlken vacker stämma! å så fin och ordentlig du vart nu med kragen ovanför hakan hahah. Å frissan e ju oslagbar!

    Well, du är väl hemma i svedala nu. hoppas alt gick bra! hjortronsylten var underbar, hälsa mamma din. TIll frukost ost och kaviarmacka med oboy! mmmmm

    SvaraRadera