30 oktober 2009

fram och tillbaka, upp å ner som en jojo!


Yes. Back i Sthlm.
Kl. 04,45 stod jag i Piteå å Ankars.
Tusen tack till dig Sara som körde till Kallax - du är en klippa! :)

Tre dagar av gött Piteå häng har passerat.
Efter Michel Jacksson konsert, redovisningar, kåren-kaffe, Årsmöte, härliga återséende av alla och alla nya sköna Upplevelse-ettor, soff-häng alá Källbogatan, sytt superhjälte märke, har man nu landar i Sthlm. Efter att piloten körde in 20 min på den beräknade 80minuters flighten ( vilket e ju helt sjukt.. ) så var det bara att kliva på Arlanda expressen - tuben mot Odenplan å Kliva in på redaktionen. Riktigt nice å vara till baka.




På mitt bord hade jag nån mystisk (förmodligen påkostad) reklam grej skickat i mitt namn från nån säkerhetsfirma.. Kollade med Ann å Jossan var det var, "Ingen aning?!" - Nån tjej från NYC hade skickat sitt CV till min mail (..?!) och lite annat grejs möttes jag av. Hur nu i hela vären de hittat min adress, och att jag e på baluba, så kanske det skulle ge mer effektfullt att skicka det till nån annan än "praktikanten.." :P Men de var nice. Säkerhetspaketet skänktes till Event-lådan så nue den kittad med en extra sax, gasbinda och lite annat tuss i lull! ;)

Sedan hittade jag en skiva som var laddad med sköna bilder från förra veckans Premiär, men då mitt internet e så jävultsk segt, så tar det typ en timme att ladda upp en bild, så det får räcka med en.
;)


Nu e det bara att kliva in i matchen, Andra halvlek, LP2 sparkar igång och då kör vi.

Imorgon blir det - back to Strängnäs!

1 kommentar:

  1. Det är ju skitballt att nån skickar sitt cv till dig. Stort.. mpste vara en mäktig känsla. Hoppas det händer mig oxå nån gång. Nu börjar det synas i medierna att danbandskampen har satt igång. kanske inte lika mycket här i staterna som där hemma, men när man kollar in dagstidningarnas web så är dte alltid nåt nytt. coolt mannen

    SvaraRadera