28 oktober 2009

Torius - var där du?

Var är du, Torius?

Var är du, vad gör du, hur är det?

Sitter i ett underbart Piteå, det ligger lite snö på backen och solen skiner. Har precis ätit lite tortelinins med Tove och vi kom och tala om - Torius!

Detta är en officiell efterlysning efter den klarast lysande norska stjärna som gått i ett par Upplevelseskor!

Så, ja, har av dig. Dela med dig av din tillvaro hör på bloggen - vi är alla så nyfikna!

Sedan kommer det bli fantastiskt när vi alla är tillbaka i Piteyo till våren!

Pitehälsningar

Tove och Andreas


5 kommentarer:

  1. Men HALLÅ. För det första så blir man dissad genom att inte få någon länk på denna s.k. upplevelsesida - och sen blir man dissad när Torjus utnämns som "den klaraste lysande norska stjärna som gått i ett par Upplevelseskor"... JAG PROTESTERAR - jag vill ha rättvisa! :)

    SvaraRadera
  2. HAllA..
    Jag satt precis å funderade på exakt samma sak. Var är mannen myetn och legenden.
    Chrisma är inte du Afrikas vackraste diamant? Du kan ju inte ha två titlar. Det blir för svårt att hålla reda på.

    SvaraRadera
  3. nobody puts baby in a corner!

    SvaraRadera
  4. Okej, jag kan hålla med Afrikas vackraste diamant, men länken - den ger jag mig inte med! Krikar: du har fattat det!!

    SvaraRadera
  5. Afrikas vackraste Diamant - Vi saknad dig med. Men vi vet ju att du klarar dig själv, torius e ju som vi andra bara en stakars kar, så vi måste ju tänka på det. ;)

    Vad glad jag blir att du hittade hit. :)

    SvaraRadera