29 december 2009

Goodby my looove!


245:n goes home!


Lamborghini kan ju försöka, men känslan att rulla mot solnedgången i en Volvo 245 - är svårslaget.

kolla in efter 1:05min - situationer vi ägare av volvo 200serien är rätt vana vid... :P

Efter några softa dagar hemma hos mormor var det återresa mot Stockholm.
..och flyttstädning.. Ja, behöver ju inte säga mer, ni vet ju alla hur kul det är. Men som tur var så var ju morsan och farsan närvarande och styrde upp logistiken. Packade bilden å körde upp prylarna till Strömsund. Så nu har jag lämnat mina 95km2 mot en lite mer centrallägenhet. Så det e ju nice.


Mor och far innan avresan.


Det dröjer nog innan man har en sån här lägenhet igen.






..och det kan nog dröja innan man bor i Mölnbo igen.
Men det har varit super trevligt det med.

Sedan..

..så funkar ju bloggen som en logg för kursen och på Baluba är det full fart även på mellandagarna, eller iaf på Grammisredaktionen.. eller jag. Jag Daniella och Johan, vår redigerar som är inne några dager är de som sitter i ett övrigt tomt Baluba.

Kanske låter som en uttjatad klyscha.. men det e full fart.
Det e insamling av material från alla skivbolagen som står på agendan och möte med en av de stora kvällstidningarna i en av sofforna på redaktionen är vad dagen har bjudigt på.

Imorgon snackas det om att gå å kolla filmen Avatar.

Vi hörs - /A

2 kommentarer:

  1. Jag såg den i förrgår. Helt klart sevärd. Feta effekter. Det sägs ju att det är en 3D-film, men jag hade inge färgglada glasögon, så jag får testa det någon annan gång.
    Upp till Piteå sen då? var ska du bo då?

    SvaraRadera
  2. Jajjamen, vi skall ju försöka oss på 3D varianten. Får se hur det blir.

    Japp. Pite den 17:e, blir väll å cruscha runt den veckan, sedan blir det ju att jag åker över. Men skall snacka med Pitebo så man har lgh från 1feb iaf. huu... får se hur det går.

    SvaraRadera