27 januari 2010

Jag kallar det studieteknik.


Under gårdagens föreläsning som jag följde över skype uppstod de mystiska problem jag kämpat med senaste tiden. Dator jäkeln dör mystiskt under besynnerliga intervaller. Beklagande och svart i blicken svor å frästa jag av mig över en fika nere på Saga fiket igår.

Men tack vare Farsan som är betydligt mer begåvad vad det gäller teknik kunde mycket sakligt resonera sig fram till att:
Du tror inte datorn går för het? Jag: Nä.. fan.. det tror jag inte. "För het?!" Jag blir så less. De e en skitdator. Farsan: Du vi får kolla på detta senare.

Summan av kardemumman så har inte min dator fungerat så stabilt, någonsin, som den gjorden idag. Najs!


Direkt från Piteå

Hansi "the tommy gun" Gelter visar vart skåpet skall stå.
Mycket spännande.



Vigge funderar - Vad sa han.. egentligen?! ;)



Imorgon

UveSA!

Skall bli riktigt spännande och roligt!




Tibaststigen - vi ses igen till våren!


Over/ Andreas

5 kommentarer:

  1. Så jävla klockrent!! tänk om alla puckon som kommer in på giganten skulle fatta dedär!! "min dator bli för het" Jag men använd isklampar då eller så köper du ett mobilt bredband av mig å sätter dig i en jävla snödriva å slösurfar. Handlingskraftigt Andreas!

    SvaraRadera
  2. HAHA.. Kan tro att ett visst elgiganten jobbar hårt med "överhettade" säljare på siståne.

    SvaraRadera
  3. Hahaha najs! Isklampar, det är med det man ska jobba asså! Haha, men det funkade ju sjukt bra med Skype annars. Såg på bilderna att du fick ju bra skärpa också på powerpointen! Grymt!

    SvaraRadera
  4. HAHAHA :D Kallt och najs lösning på problemet!

    SvaraRadera