26 januari 2010

"hänt i veckan" & en hög med bilder

Hänt i veckan!

Ja, som den gamla klassiska skvallertidningen.
..iaf så ramlade det in ett sms från Malin i dag när jag satt nere på kafé Saga här på byn.

"hallå där. (...) Kolla in dagensmedia.se så får du se vart jag tar vägen framöver! (..)"

.. så jag var ju tvungen att kolla in vad som var på G!
Malin var väll egentligen den första jag lärde känna när jag kom ner tillsammans med Marie i samband med en jättegrej som de gjorde där i september, som jag fick hänga med på. Som i sin tur gjorde att jag fick hänga med på hela Grammis äventyret!

Men här kommer lite skvaller från Event-svängen!





Hur som... Då detta är kanske det lääängsta inlägg jag gjort så skall jag hålla mig kort.
Nedan finns ett gäng bilder från Grammis. Håll till godo! :)




Grammis 2010 - välkommen!

Entrén



Japp, inget fake. Var de tatuerar - de ser ni en bit ner.


Åsa agerar värd!
Åsa lärde jag känna under Dansbandskampen-sessongen då hon gjorde sin praktik hos Gunilla Nilars som är typ "the boss" på svt!


Kul Kuriosa - allt effektsmink gjordes av min gamla klasskompis Martina Kjellgren som kom ner å styrde upp då vi behövde backup! :)



Hans farbror (eller hur det nu var) är faktiskt själva Julio Iglesias




Foaien


Dead of a popstar rumet!



På väg mot köttrummet!



Sista nummret.


Grammis Mediapartner Aftonbladet följer galan!



...det kan hända, men jag e inte säkar, att Kenza har nån fler läsare på sin blogg en vi. ;)









Karin Leder galan med finess!




Friska viljor










Elin Jag å Rebecca!
Najs!

Elin var artistvärd under hela dansbandshösten, Rebecca var Settmans högra hand genom sessongen å jag var... praktikant. Gött!



Efterfest!



Christopher (ny vän under DBK ) och Elin (som förövrigt var Projektledare för Sthlm Fashion Week under DBK) släpte lös!

Elin å Ellen - också gamla Dansbandare!


Linda - redaktionspolare från Baluba redaktionen.



..å så Karin naturligtvis som jag fick förmånen att lära känna under Grammis.

Så här med nån veckas distans till det hela så känns det helt ofattbart den beriod som varit. Att man stått å stekt kättbullar tillsammans med tv-personligheter som karin och att även avlutade Stockholmsvistelsen med att jag, Robban (från Hoting) Carin å en kompis till henne gick å "tyckte en Pizza" på lördagseftermiddan efter grammis, å det då inte kände som nått kostigt med det. Ja, herregud!

Ja, jävla kul var det iaf - å hela den här hösten kommer bli ett minne för livet!

Vi säger så.


Idag - föreläsning över skype -
tack gud för teckniken (och framförallt till Vigge !)

Caroline levererar vetenskapsmetodik för allt vad tygen håller!

1 kommentar: