24 februari 2010

go:teborg

Hälsade på hos Mormor

Japp - lite i stil med ditt inlägg Adermalm. Klockan är natt och flyget tillbaka till Piteyo går tidigt som attsingen imorgon så man skall hinna med eftermiddagsföreläsningen. Så här kommer dagen i bilder.

Brände ner till Gbg igår kväll på ett litet blixt besök.



peppar igång med en kopp svart, en bulle och lite göteborgsk ordvits. ;)


Ett litet, stort företag. Riktigt nice möte - med gamla och nya bekantskaper!

Diggiloo!!
Wihooo


Avenyyyn!



konståkerskan och framförallt upplevelseproffset "Eddy"

Dagen avslutades med ett härligt återseende av en riktig upplevelseproducent och Pitekändis.


Vi ses snart igen - göteborg!
/A

4 kommentarer:

  1. åå det var verkligen supertrevligt!
    och vettu, jag tror jag är säker på att jag tyckte om filmen nu.. jag har funderat hela natten=)

    kalaskul att du hörde av dig, då är det min tur nästa gång.
    krameli, kramera, krameralla

    SvaraRadera
  2. jamenjustdetja=) jag måste ju buga och bocka för alla bilder du som oturligt exisisterar från diverse sammanhang så valde du denna superhärliga bild från göteborgshamn. dessutom måste jag ju erkänna att jag är barnsligt förtjust i epitetet upplevelseproffs. hatten av för dig rönngren, du vet hur man tar en kvinna=)

    SvaraRadera
  3. Ja, det ver jättetrevligt att ses, och ja, tyckte den bilden var härlig, hoppas det var okey. :)

    Ja, men visst, filmen var helt okey.

    VI ses och hörs! Tjo!

    SvaraRadera
  4. sköna bilder. Jag gillar den jämna kvalitén på urvalet. Hoppas det inspirerar till läsning.

    SvaraRadera