25 februari 2010

Sökande efter dagsrutinerna



Nogrom dog!
Eller god morgon, backlänges...

Ja, tillbaka på ankars ( igen ), och har verkligen inte för ambition att röra mig i onödan. Känns som man flängtrunt som ett höstlöv sedan, ja, jättelängesedan . Någon daglig rutin har ju då defenitivt inte funntis. Så nu när jag känner att jag landat lite, så gjorde jag ett försök att hitta tillbaka till den gym rutin jag å Direktör Adermalm hade ifjol. Det berömda MorgonGymet. Efter ett halvår av total dekadens vad det gäller min personliga fysik, var det så att säga - pass på igen.










Tidningarna ligger på samma gamla ställe.


Sedan vart detta gympass lite annat än jag tänkt och annars varit med om.
Jag skall ju då vara delaktig i en grej här om två veckor som jag vart inringd på, som jag nappade på för att det är värkligen så långt ifrån nått jag normalt gör.

Hur som - i eftermiddag skall vi ha ett rep, då jag fått snart två veckor på mig att lära mig detta.
Kan ju säga att det varit lite bristfälligt med denna drill och diseplin, så jag tog med filmen som tjejerna gjort för att på nått sätt få in det i skallen.

Detta gjorde då att jag kl. 7 i morse, mixade mellan Bänkpressen och ... försöket att hitta movsen. Detta måste ju vart en syn för gudarna. haha.. tur att jag var själv. :p




Ja, herre gud, hur skall detta gå. kl 6 ikväll är det upp till bevis om man gjort sin hemläxa.



Vi hörs och ses.
Träffade Elin, och den nya bloggen skall nu snart vara på G. Å då e ju frågan om vi flyttar vårt bloggande dit helt. Vad tror du Johan??

Ni kan smygtitta lite på studentliv.org >>

/A

2 kommentarer:

  1. Lets do it!
    Det är väl bara å köra igång så fort som möjligt. Ser lovande ut sådär en torsdagsmorgon. Jag vette tusan om jag hade grejat det.. får inte ens till bänkpressen ordentligt.

    SvaraRadera
  2. Work it all the way to Göteborg säger jag! DET skulle varit så NAJS! Lycka till!

    SvaraRadera