21 februari 2010

Söndag

Oerhört bra!


Söndag, dagen innan måndag och samtidigt "dagen efter" lördag!

Dagens höjdpunkt och överraskning. Vi var å kollade in musikstudenternas musikal "All Music". Å nått så jävluskt bra. Shit pomfrits. Mycket imponerande, och jag blir så imponerad av hur mycket oerhört grymt och talangfullt folk som finns här uppe. ojoj.. Så med mösan i näven kan jag bara tacka för en mycket bra show!



Igår testade vi Piteås nya uteställe - challange.
Riktigt kul hade vi alla!




Kristin och Sofia visar hur det skall går till.

Från fredagens dans-rep!

Så med koppling mot ovan så e det väll bäst att man börjar jobba på sin hemläxa. Kristin och Sofia två ascoola danstjejer instruerar hur stegen skall tas. ( kan hinta lite om att man vart delaktig i en rätt kul grej - 12:e mars. Missa inte det). Så efter timmar av drill gjorde vi en liten instruktionsfilm som jag fick med mig hem - jag är ju inte precis den största talang som besökt danssalen - så det är nog behövligt. Så nu e det bara att gnugga upp moves:en framför spegeln.

Men jag skall göra mitt yttersta. Var så säker.

Vill även här ödmjukast lyfta fram min stora beundrar - Kan nog inte förstå hur många timmar av slit och jobb det krävs för Dansyrket. Fett med cred till er alla!

Nu skall jag packa väskan för en ny vecka..

So long!
A

4 kommentarer:

  1. jaaaa. men den här gången var jag sekunden före med mitt inlägg ;) AAaaaahh!

    SvaraRadera
  2. haha.. det var du. 1-0 till Porvidens. Kontarar dock med att skrtivit kommentar på både denna och ditt inlägg! ;)

    Förövrigt - kepsen du köpte när vi sågs i boston passar ju din jägar-look! :)

    SvaraRadera