26 september 2009

soft Lördag!

Johan, 20 laxar (!!), absolut överpris för den gam-kåken! Du vet hur det e med gamla hus, hinner inte mer än flytta in så har du vatten i källaren å måste göra ett stambyte. 18, men inte ett öre till.. :P

Nä, fan, du verkar ju ha det alla tiders över there!

Ja, hu som haver.. Idag har är det återladdning av batterierna. Efter en riktigt turbovecka, med miljoner intryck å 18timmars arbetsdagar sedan i Söndags. så tog jag min väska å drog till min nya lägenhet. Detta efter att knäck några pilsner och lite taco-käk med Playa Del Sol-gänget som förhandsvisade några avsnitt av den kommande sessongen.

Då Morsan å Farsan kom förbi igår kväll så har det pysslats lite här. Så för att inte bli allt för långrandig, å lite upprymd över att ha kunnat inreda (ja, litegran iaf) med morsans gamla gardiner och annat upphittat och ca: 0kr budget så tänkte jag här visa hur det blev, vilket e extra kul då jag hittade laddaren till kameran i en väska som varit borta sista två veckorna... :p



Ja, själva entrén då, min dörr e den som står uppen.


Trappen upp..

...typ hallen!

Sedan vidare till Köket!

å så sovrummet

Vardagsrummet. När jag får tid skall jag nog dra på nån loppis å fynda nån 200kr soffa eller likande. Blir nog nice! ;)


ja, toalett..

och, två rum jag inte riktigt vet vad jag skall göra ev dem..


Balkong


Pärlan e hemma! ;)


Ja, det var väll det! Imorgon skall Rönngren Crew in till stan å göra den osäker.. höhö.. eller ja. Vi skall in till stan iaf. Så för vi se vad det blir. Nu när jag faktiskt har ström till kameran så kanske man kostar på sig en bild.
Ja, over and out!

...chillar med lite Mjölk å macka efter en lång dag! ;)

1 kommentar:

  1. Å.. riktigt nice.
    Du bor ju som en kung vill jag lova!
    Det ser ju inte så tomt ut ändå. E läget bra?

    SvaraRadera