23 september 2009


Tillbaka från influensan! Och starten blev hektisk. Var dessvärre tvungen att gå hem tidigare idag när min hjärna var totalt blank och blodet spruta ur näsan (det har en tendens att göra det när jag varit förkyld och är utmattad). Inte så snyggt kanske...

Jobbar just nu med att försöka sätta ihop en fokusgrupp samtidigt som jag fortsätter jobbet med Pihlis och knegar ihop marknadsundersökningen med Erika.

Det har blivit en del snack om kreativitet i veckan. Jag har stolt skrivit upp Dixies tre slagord på tavlan:
  • Kreativitet
  • kompetens
  • kvalitet
Själv la jag till "ha skoj". Kände att det var en naturlig fortsättning. Peter var ytterst belåten med min vidareutveckling.

Hur som helst har inte Dixie lyckats få till den kreativa delen så som de vill efter sommaren. Tidigare hade de fredagsmöten som var till för just kreativa bollningar. Nu har det varit så sjukt mycket att det glidit mellan stolarna... tyvärr! Det har blivit mycket utav "sitta på sin kant och vara kreativ för sig själv", vilket brukar leda till att man kör på som man alltid har gjort. Hoppas att de sätter igång fredagsmötena innan min praktik är slut. Annars får jag själv sparka igång en kick-off! Kanske så en praktikant ska fungera. Se bristerna och göra något åt det ;P haha, skulle säkert bli jättelyckat i slutändan... :)

Nu ska jag sova.

Natti!

1 kommentar:

  1. Ellen, det där styr du upp! Tror vi la upp våra inlägg typ Exakt samtidigt, men som valingt så e du lite snabbare! :)

    SvaraRadera