17 december 2009

Bekräftelse

Hejsan! Det börjar vara glest mellan gångerna nu. Jag är glad att det går bra för dig Vigge. Ellen, du verkar ha fullt upp med tanke på att det börjar vara ett tag sedan man hörde av dig. Jag tar det som ett bra tecken. Torjus! Vad händer?? Krikar.. Har du blivit rumsren? Var är den erkände cynikern? Rönne, du håller lågan uppe som vanligt. Det uppskattas. Själv försöker jag så gott jag kan, men det har varit en konstig månad för mig. Kom hem från Bahamas och satta igång med skolan direkt. Kurserna jag tar nu är otroligt användbara ur ett businessperspektiv. Något som jag faktiskt kan tycka att vi saknar lite granna i våran utbildning. Jag skulle vilja hänge ett helt två-metersinlägg om detta någon gång. Men inte idag. Idag känner jag för att briljera lite granna.
Morsan. Detta inlägg tillägnar jag dig! Farsan, du får självklart ta åt dig lite ära också.


Klicka gärna på bilden, då blir den större :)

I Sverige har vi inget tydligt betygssystem när vi kommer upp på universitetsnivå. För min del har betyget inneburit en sporre, som fått en att vilja satsa och ge mer. Det känns därför extra härligt att det gett utdelning. Jag fick även bevis på detta i form av denna nätta lilla pepphälsning från självaste tuppen i hönsgården. Jag tror jag tänker fortsätta i den här stilen, för det känns riktigt bra!

3 kommentarer:

  1. FAN VA GRYMMT! GRATTIS!
    Nu blir nog morsan stolt! :)

    Jävlar va kul - keep up the good work!

    Ja, Krikar å Torus. Vad har hänt?

    SvaraRadera
  2. AA duurå?


    Men jäklar bubben inte illa pinkat det där inte! Hjärtinnerligt grattis Don Júan!

    SvaraRadera
  3. Jag visste att du var med oss. behövde bara en liten trigger,,,

    SvaraRadera